Ter verbetering van ons administratieve proces, hebben we ervoor gekozen om de vouchers vanaf heden niet meer op de huidige manier uit te geven. Er bleek veel fout te gaan met het inleveren van vouchers e.d. Voortaan kunnen zorggroepen en scholingsinstanties collectieve inkoop doen op e-learnings.
Dat traject ziet er als volgt uit:
- Je vraagt via het aanmeldformulier bij de betreffende e-learning het aantal deelnemers aan dat de e-learning gaat volgen.
- Je ontvangt een factuur om te betalen voor het aantal deelnemers en een Excelbestand om in één keer de namen en benodigde gegevens in te vullen om deel te kunnen nemen.
- Wij zorgen ervoor dat na betaling van de factuur en het compleet aanleveren van alle deelnemers de cursus aangemaakt wordt in de leeromgeving en een signaal wordt gegeven zodra de cursus actief is. Met dit vernieuwde proces bieden we organisaties de mogelijkheid om nog steeds collectief e-learnings in te kopen en tegelijkertijd ook direct de garantie dat voor de betreffende deelnemers de cursus wordt geactiveerd.
Voorwaarden
Voor collectieve inkoop gelden de volgende voorwaarden:
- Op het aantal aangevraagde deelnemers vindt geen restitutie plaats.
- Wanneer de deelnemende personen zijn aangeleverd en het Excelbestand volledig is, kunnen er geen wijzigingen meer in namen plaatsvinden.
- De deelnemers worden per aanvraag verwerkt, dat wil zeggen zodra het bestand compleet is aangeleverd worden de cursussen in een keer geactiveerd voor de opgegeven deelnemers.